حسن رحیمپورازغدی عصر امروز(یکشنبه) در همایش «پایان هژمونی آمریکا» که در لانه جاسوسی سابق برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال رخ داد اینکه، دیگر صحبت رابطه و مذاکره با آمریکا کنار گذاشته شد؛ البته ما با آنها رابطه تجاری در حد واردات و صادرات داریم.
وی با بیان اینکه منافع ملی در تمام جهان تعریف ایدئولوژیک دارد، منافع ملی فقط چرتکه و حساب کتاب بانکی نیست، افزود: متأسفانه هم اکنون که بیشترین امتیازات را در برجام داده و کمترینها را گرفتیم، اما شاهدیم حجم تهدیدها، تحریم و توهینهایشان بی سابقه است. این بود منافع ملی؟!
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: عدهای ۴٠سال است بحث مذاکره با آمریکا را مطرح میکنند، در قالب برجام مذاکره شد و کل متحدان غرب نیز پای میز مذاکره آمدند؛ اما خروجی آن چه شد؟ برجام تجربه بزرگی بود.
رحیم پور ازغدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند که آنها به همه تعهداتی که دادند، عمل نمیکنند، اما بهتر که این مذاکرات پیش آمد، زیرا در ذهن برخی این نکته بود که چرا ۴٠سال است مرگ بر آمریکا میگوییم؟
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب...
ما را در سایت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 1:54